bara för att

SENASTE:
Personen du kramade? linn hermanson
Personen du kysste? joachim nilsson
Personen du tänkte på? gabriel åberg
Personen som sov i din säng? jag själv, och linn tror jag för nåra dar sen om det itne var det eleonor
Personen du skrev med på msn? eleonor andersson
Personen du var med? linn elin linda isabell och michelle
Djuret du köpte? vet inte
Maten du åt? flingor :D
Gången du spydde? det var ett tag sen så minns inte riktigt;)


KOMPISAR:
En kompis du saknar: emelie hellström
En kompis du älskar riktigt mycket: linnea, linn, sofie, eleonor
En kompis du senast träffade: linn elin linda isabell o michelle? 
Din bästa kompis: linn hermanson
En kompis du glidit ifrån: emelie hellström, eller jag har? anna helander 
En kompis du kommit nära: jocke och johan!

RANDOM:
Stänger du av mobilen när du sover? nej, aldrig 
Biter du på naglarna? inte längre
Har du kysst en polis? nej
Har du någonting att dölja? nej, eller va? :)
Kan du baka bröd? inte själv
Vet du hur man frostar av en frys? nej

KÄRLEK:
Har du en kille/tjej just nu? nepp
Om ja, Älskar du han?
Hur länge har ni vart tsm? men hallå nej
Gillar du någon? venne
Har du haft många förhållanden? haha aa men seriösa typ 2-3
Vad har du på dig nu? korta shorts, och ett linne

VEM:
vem fick du senast sms av? michelle eller sofie
vem tänker du på nu? linnea törebrant, att båda är sjuka men vi skiter i det;)
pratade du senast i telefon med? får jag säga det tro hehe;)
vems hus var du senast i? mitt eget, och om inte det, linns 
vem önskar du var med dig nu? mina tofflor hihi
vem i din skola går dig mest på nerverna? dennis hagel.. haha

VAR:
var går du i skola? brevik.
var är din telefon? brevid mig i soffan
var är din mamma? på stranden
var sover du? i min säng?
var fick du tag i tröjan du har på dig nu? h&m
vart åkte du senast bil? till time
var i ditt rum är du? är inte ens i mitt rum

HAR DU NÅGONSIN:
sovit i en annan säng? jaja absolut
hånglat på en bio? yes
tyckt att din kusin är het? hahah! ja
målat om ditt rum? japp
dansat framför en spegel? ja vem har inte
stulit pengar från en kompis? nej, aldrig
hoppat in i en bil med folk du just träffat? aaa, blir man tillfrågad tackar man ju inte nej, om man har en bit att gå;)
smugit ur ditt hus? har jag säkert
haft känslor för någon som inte känt detsamma? tror det
hånglat med en främling? aaa
älskar eller saknar någon nu? älskar alla min vänner verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0