linn babe hermanson

nu är du femton jävla bra år. hur känns det? bra hoppas jag. det känns som vi levt med varann i alla år men vi har varit nära vänner i ungefär ett&ett halvt år. du är en av de vänner som står mig närmast. den som jag ringer till om det är något, den jag berättar allt för. det sjuka är att vi umgås mycket men har faktiskt helt ärligt aldrig bråkat med varann. hur bra är inte det lixom? det är ju asbra! det jag ville säga var ivarjefall att jag älskar dig och hoppas du haft en riktigt bra dag med fina presenter. du är guldvärd, bästavän!

en gammal going.


en lite fulare men en lite nyare.


Kommentarer
Postat av: linn hermanson :*

jag kanske är känslokall rätt ofta men nu har du tamejfan råkat rört mig vid en känslig prick fia..

våran vännskap kan ingen slå du är den som alltid alltid finns där den som hålls närmast hjärtat.

varje gång jag ser dig påminns jag om allt vi gjort & blir tusen gånger lyckligare än innan. Vi är så jäddra lika & vet precis vart varandras tålamod tar slut, och när man ska undvika att nämna vissa saker för varandra.vi hand i hand , livet ut bästfis. DU ÄR GRYM FIA KARELIUSSON OCH KOMMER ALLTID VARA DET I MINA ÖGON HJÄRTAT FÖR JAG ÄLSKAR LIXOM DIG TIIIEP BÄBIS!♥

2010-08-06 @ 00:17:08
URL: http://linnhermanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0