lite från mig bara..

sa aldrig att jag drev med att jag klippt kort hår. men ivarejfall så var det ett skämt.
folk gick på det så det var ju lite småkul. men har faktiskt funderat på't alltså om jag ska klippa?
men inget jag gör förns jag är stensäker ;)


kvällen igår tillbringades hos sofie med henne anton philip och torre.
spelade något sällskaps spel blandannat, riktigt kul!
har knappt sovit något inatt.. så är huuur trött som helst, har inte det bästa humöret heller. kommer inte ha orken till något idag. för saker som hände igår fick mig att sjunka lågt jag lovar. tycker man kan tänka på vad man säger ibland, trodde du var vuxen nog till att fatta vadfan du håller på med. men jag tackar så mycket för din jävla åsikter.. och ni får tycka vad ni vill om att jag skriver 'depp/skumma' saker på bloggen, men eftersom jag har svårt att snacka om saker&ting har jag bloggen som jag skriver av mig på istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0