ikväll b-rudarna


osminkad 'nyvaken' och heelt seriös tjej på bilden ju;)
haha faktiskt så har jag inte kunnat varit seriös på flera dagar. gjort allt det seriösa till skämt. fast åsido så är det ju inte alltid bra. men gjort är gjort lixom:D
ska in i duschen strax och sen ska jag göra mig snygg till kvällen! till skolan orkar jag aldrig fixa mig speciellt. meninglöst också fast aa. till skolan kommer jag i mjukisar aldrig mascara. ser galen ut! hehe

igårkväll efter skotern vart det sofies place med anna hadeer och djeve. gjorde inget speciellt kollade film snacka och så. men MÅSTE göra något nu. in i duschen :D


Kommentarer
Postat av: L

snygg i vilket fall som helst!

2010-12-05 @ 00:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0