Ja jag är fett stolt




Ibland vet jag inte hur du ser på saken. Men jag vet att du tar lätt åt dig, och lätt ger upp. Jag var inte sån. Jag kämpade för det som jag verkligen ville, men inte längre. Istället har jag blivit den person, om jag bestämmer mig för något så ska jag klara det också. Kanske skita fullständigt i det som jag kämpade för förut? Verkar fungera bättre. Saken är det att jag vill egentligen inte, men jag måste och jag har bestämt mig. Och jag håller det jag lovar. Jag ska klara av det jag lovar. Det spelar ingen roll för mig hur uppenbart det här är för er, i don't care. Men jag är stolt över mig själv så bra det har gått, hur duktig jag har varit. Jag tycker inte ens om att prata om/med/dig/det, längre. Jag tycker inget illa om det jag skrivit om haha.. men jag är bara jävligt stolt över mig själv över det här, och det var min bästavän sofie också. Hon talade om det igår bara helt random. Jag sa tack, sen ville jag inte snacka mer om det. Hur bra är inte det lixom?  j a g  ä r  f e t t  g l a d.  Men du ska veta att du är helt jätte bra person, det är de minsta du borde ha fattat.

Som jag sa, det kanske är hur uppenbart som helst. Men jag bryr mig inte om det. Det jag har skrivit menar jag inget illa mot någon, bara bra. Skit i det där nu, ville bara skriva av mig lite. Vid 19 går jag och kollar innebandy matchen p95 mot p94. HEJA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0