vad vill jag? vad orkar jag? vad ska jag?

På helgerna blir det ibland lite sämre uppdatering som ni märkt. kom precis hem från nyköping har varit och fixat lite julklappar, men ska in dit igen på onsdag för är inte klar ännu!
- Kvällen igår var helt ok med tjejerna, får tacka torre matte och freddy för busskorten, annars hade det inte blivit lika lyckligt. Vi lagade egen middag snackade om att från himmel och jord, hade det allmänt mysigt bara:) bilder ska komma upp när jag har fått dom.

Blev helt död nu när jag kom hem. har lust att ta mig en powernap, fast jag vet inte hur det blir med det. skulle till club paradise också egentligen, men så blev det inte! ingen lust till det, ingen ork och inga speciella ska dit så:) ja så jag får väl se vart jag hamnar senare, tycker ändå inte om att bara sitta hemma och inte göra någonting på en lördag lixom? kanske att jag träffar kerim om inte annat, han hörde ändå av sig tidiagre idag och frågade om vi kunde ses, men jag vetinte jag vetinte. inte mycket jag vet just nu;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0