vi frös nästan ihjäl imorse..

jag dör!
imorse skulle jag och josé ta bussen till skolan (lata ja..) ivarejfall var vi lite sena, men det tänkte vi att det inte gjorde någonting eftersom att bussarna är alltid typ 20min sena..? men bara för att vi var lite sena så hade den ju kommit i tid. men vad visst vi? vi stod där i 25min och frös ihjäl. -17 utomhus.. när klockan var tjugo över åtta (den tiden vi börjar skolan) tröttnade vi och gick istället. herregud vad jag frös. eller vi! var framme vid skolan ivarjefall runt nio då vi fick tina upp. då tyckte vi att det var varmt i skolan. när tycker man det annars? aldrig.

ska äta nu, sen träffa linn och ikväll kerim och sora som var hundra dar och år sen man såg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0