dålig på att fixa datorer och blyg

tangenterna på min laptop har det hänt någonting med? det funkar inte att skriva, eller jag märkte igår kväll att det gick att skriva men man måste hålla in en tangent i typ 10sek för att bara 'den' bokstaven ska komma fram? om ni fattar..;) så just nu sitter jag vid mammas data bara för att tala om hur läget ligger till alltså:D

och jag är nog den blygaste och fegaste människan jag vet.. heheh jag vill vara som sofie.f! blyg det är det minsta hon är. ivarjefall när det gäller pinsamma tystnader för då är hon den som låter och hörs mest jag lovar! jag är där emot tvärt om. om jag är med någon som jag aldrig varit med själv förut, blir jag blyg och alltid så lyckas jag skapa pinsam tystnad, jag hatar det hihi hjälp? :(

Kommentarer
Postat av: sofie fager

hahahah fia vadå använda mig som offer för ditt inlägg!!! :O

2010-11-15 @ 18:33:55
Postat av: kim

du jag har samma problem! :o

2010-11-15 @ 21:18:00
URL: http://kimregina.blogg.se/
Postat av: fia

sofie hihihihihi :D

2010-11-15 @ 22:05:09
URL: http://fiakareliusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0