det bevisar hur bra sofie är

igår i pulkabacken:

jag och sofie

söta vi är;)

jag och min ängel sofie

hej jag är glad typ

hoppas du inte läser min blogg då


jag kan inte styra pulkor så bra


bästavän

vi kände oss.. stora


det var från igår.
men idag runt 17 tog sofie och jag bussen in till nyköping och firade min födelsedag hihi. bättre sent än aldrig ellehur? ;) hon bjöd på restaurang och nu är vi hemma hos henne. sitter med chips och massa gott (vi känner oss tjocka idag ja). kvällen blir värd. hon är helgrym ju. PLUS  när jag kom in i hennes rum hade hon gjort en jätte fin tavla till mig. denna:

( det står hur mycket hon tycker om mig ) hihi jag har världensbästavän.




sofie äter typ såhär på restauranger...


Kommentarer
Postat av: sofie

fiaaaa, seriöst du få ta bort bilden på mig och hampus, jag bad sofie att hon inte skulle lägga ut den så snälla ta bort!

för jag tycker verkligen inte om den,så om du ska ha kvar den får du göra en plupp för mitt ansikte!

<3

2010-11-27 @ 21:15:12
URL: http://soolloo.blogg.se/
Postat av: fia

jag ha inte ens lagt ut den som du bad henne att ta bort sosso;)

2010-11-27 @ 23:46:34
Postat av: sofie

men fia jag tog bort dom du ville att jag skulle ta bort från min blogg då får du ta bort en bild som jag ber dig ta bort från din blogg!

seriöst fia <3

2010-11-28 @ 10:22:03
Postat av: Anonym

fiaaaaaaa, asså seriöst ta bort den, jag börjar fan bli lite små tjurig, nu har jag bett dig många ggr att ta bort den. jag tog ju bort alla du ville att jag inte skulle lägga upp?

snäääälla ta bort <3

2010-11-28 @ 11:00:44
Postat av: Sofie

ojsan trodde inte attt den först kom upp ;)

2010-11-28 @ 11:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0