fyra saker ni kanske ville veta

när jag är utomhus har jag alltid, eller för det mesta mobilen i vanten. helt jätte bra, ibland är man smart:)
när mitt rum är för stökigt. trvis jag inte. då lever jag hemma hos sofie. tills jag har orken att städa.. som inatt, orkade inte bäddda rent igår. men sofie hade ju en liten sovplats brevid sig till övers. vi snarkar i 90 sängar både hon och jag. och alla borde veta, om ni sover någongång hemma hos mig, ska ni veta att det bäddas inte ut någon madrass. här heter det att dela säng (och täcke) dårå!
jag verkligen hatar att blogga när man inte har bilder att lägga ut? därför 'bloggpaus'
jag tycker inte om att bli kallad 'liten, kort' o.s.v.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0