längtar inte ni lite tills jul?

haaallå, hehe vi har börjat tränat inför lucian i skolan, jag gillar det.. det får mig att längta ännu mer till julen, lussekatterna i skafferiet också ;) jag tycker faktiskt det är riktigt mysigt med jul/vinter. inte många som gör det, men det gör jag! fast man tröttnar fort också. men ändå, från att man har varit ute i kylan och massa snö, till att komma in i värmen och dricka varmt. det är så galet mysigt!!

nu har jag ivarjefall pluggat klart, jag har pluggat väldigt bra om jag får säga det själv. hade svenskaprov igår matteprov imorgon och so på fredag. plus andra prov tills nästa vecka.. har legat väldigt mycket efter och känner att nu ska jag ikapp hihi puss på er (snygga) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0