min dagliga dos eller..



min dagliga dos.. haha.. något jag hatar är mediciner, tabletter och sånt där. nu om dagarna går jag ju på ett p-piller (vilket är inget som skadar mig). sån några stora tabletter (som jag verkligen inte gillar att svälja, för oftatst kommer dom 'upp' igen) och jag ska ta 2stycken om dagen..  sen sköj saken, som renar halsen (som dom stora tabletterna då också gör) och nej sköjsaken tycker jag inte heller om:( och den tar jag fyra gånger om dagarna..

blir som frukost, lunch, och middag. haha nerå men är inte van och äta så här mycket mediciner och jag som verkligen hatar det också..

men ska dra och fixa lite heeemliga saker nu, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0