min önskelista till jul :



högst upp på listan står det:

en pojkvän - ofta man inte vill ha lixom. fast man önskar ju sig självklart ett sätt som han ska vara på också. han kan ju inte skita fullstänidigt i än? han ska..
* man ska ha kontakt varje dag ( betyder inte att man måste ses ) utan ivarjefall ringa och höra av sig på telefonen bara för att snacka, eller smsa tex.
* jag tycker verkligen inte att tjejen ska 'gå före' kompisar. men ändå att han skulle komma till en om man är ledsen, eller behöver ses p.g.a att något har hänt kanske? betyder inte att man ska umågs hela dagen. kan handla om några minuter bara..
* man ska ju givetsvis kunna skratta ihop, leka flumm och kunna vara sig själv! ( vilket jag faktiskt har svårt med. jag blir blyg.. ) men killen ska alltså vara framåt.
* vara stolt över flickvännen, inte sluta hålla på bara för att hans kompisar är med? och då kan jag passa på att säga att han ska kunna vara själv med mig och mina tjejkompisar ibland;)
* retas med mig, det är kul till en viss gräns! man ska lita på varann, kunna prata om allt med varann, visa kärlek till varann, och inte bara driva om elaka saker.
orkar inte skriva mer hur jag önskar han ska vara haha ;),
men så önskar jag mig..
• bruna linser - ha blåa ögon nu, men skulle vara kul att variera, älskar bruna ögon!
• en mobil - har inte fått en ny nu eftersom "jag tar sönder mobiler väldigt fort" pfft -.-
• stora hörlurar - haha vet inte hur jag ska förklara det för vet inte vad det heter på riktigt :o men sånna man lyssnar på musik i;)

vet inte än om jag önskar mig något mer, kommer säkert på flera saker innan dagen är inne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0