nu åker jag på besök till??

just i då'et inser man inte hur bra man har det, hur kul man har det förns man kollar tillbaka på det. det är då man inser hur mycket alla betyder för än, hur mycket man ställer upp för varandra. det är så mycket jag saknar nu, men jag ska istället se på allt i nu'et. vad bra alla mina vänner är och hur bra jag har det. linn, sosso, sofie, josé, johan, joachim, eleonor, michelle, emil m.m ni vet vilka ni är. ni är så jävla bra hihi.

men en sak hatar jag.. bara för att jag inte är den som snackar stup-i-ett när man är med flera så är jag inte deprimerad!-.-  ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-11-05 @ 21:41:31
URL: http://linnhermanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0