min första jobb-dag på ssab och lite annat hehe..

vi sökte jobbet på ett kontor där, men vi var faktiskt lite överallt. fick gå in på valsverket.. heter det så? haha, det var lite coolt med all plåt som brann typ och så;) sen käkade vi ju lunch på restaurangen, helt okej! och när vi var på kontoret satt vi mest och bara snacka, slappt! det var faktiskt mycket slappjobb där, dom flesta satt framför varsin dator? lixom hallå ni ska jobba tycker jag, och då menar jag ordentligt hehe:D 
och så var ju förresten min lärare från skolan (daniel), hans eneggstvilling jobbade med oss. och dom var verkligen kopior av varandra på alla sätt! så han blev vi riktigt bra vän med första dagen hihi:)

skön dag ivarjefall, och ännu skönare att vi har prao hela denna vecka nu. sen nästa har vi lov! men samma tid på jobbet imorgon är det nog som vi hade idag. 08.00-15.30 ungefär. 
men nu ska jag vila mig lite, fick mensen idag alltså har jag världens mensvärk har alltid det dom två första dagarna (ni antecknar). och förrsten så bokade jag ju tid för att fixa p-piller så jag ska dit på onsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0