på sådär lite bättre humör


monday morning - melanie fiona


uppdateringen kan inte alltid vara lika bra, så nu har det varit lite segt. har haft mitt humör i några dagar nu också om ni förstår vad jag menar? aja idag kändes humöret lättare. kanske beror det på att det är onsdag. vi slutade halv ett i skolan. men ändå så känner man sig inte riktigt glad att gå hem ifrån skolan, för när man ändå är hemma sen är det bara att plocka om böckerna igen och plugga. har prov imorgon. + så ska jag städa mitt rum, det behövs verkligen! :(
hade tårt kalas här igår, har lite tårta på golvet och så.. haha. sen ikväll sticker jag till linn och sover där, vi blir ensamma hihihi. hörs senare ikväll :)

(och verkligen förlåt för mitt humör, ni borde tröttna men jag försöker tänka på hur jag reagerar. fattar inte själv vad problemet är. men menar inte alltid det jag säger heller tänk på det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0