mitt liv från och med om ett år och uppåt

har setat och pratat med mamma och freddy (min storebror) om ni inte visste det.
ivarjefall vi prata om hur det blir när jag flyttar hemifrån och när dom tror jag flyttar.
enligt mamma kommer jag flytta nästa år ( vilket jag vill också ) och freddy kommer bo hemma tills han ungefär blir.. 23 kanske..? vilket jag tror kommer stämma! även fast han är ett år äldre än jag skulle han aldrig klara sig att bo själv, helt sjukt men aa:) 
men somsagt jag vill redan flytta nästa år då jag börjar i gymnasiet och då sticker jag till en annan stad och fortsätter plugga där. men då gäller det att jag verkligen satsar på det nu och pluggar väldigt mycket nu så jag fixar det! för jag är trött på att bo hemma. allt det "jobbiga" som man måste göra hemma nu kommer bli så enkelt sen då man sköter det själv, alltså det blir lixom en annan grej än att bo hemma. 

sen senare med åren skaffar man barn, 2stycken vad jag vill nu ivarjefall hihi (a) men innan barnen vill jag åka med, pojkvännen..? haha utomlands ett bra tag. fyfan vad härligt mitt liv kommer vara hihihi. sen när man kommer hem igen flyttar man till hus för då har man bott klart i lägenheten, och så ska man ju ha barn också då måste dom ju få någon trädgård och sånt ni fattar;)
lagom stor säng till mig och.. pojkvännen? duger väl
två platser till.. han? och mig på söndagrna då man bara vill vara
min egna lilla garderob gulligt:)
sen huset måste ju ha vatten brevid sig, mysigt!

Kommentarer
Postat av: kim

sv: tack! gillar din med, läser den varje dag! :D

2010-09-12 @ 20:36:25
URL: http://kimregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0