mysig-tisdags-kväll

sitter i vardagsrummet med datan i knä och tven framför. vid halv elva eller när det är så ska jag fortsätta kolla idol, måste ju se vilka det är som får vara kvar! efter det måste jag sova inte för att jag är ett dugg trött, men orken måste finnas till att komma upp imorgon bitti. 
och imorgon efter skolan tar jag bussen in till nyköping med eleonor. vi ska ta en fika, snacka, gå och kolla på stan och bara umågs! vi umgås för sällan, även fast vi går i samma klass blir det inte lika mycket snack på fritiden. hon har häst, vi har träffat andra kompisar (vilket man gör). men bara för det vill man ju inte förlora sina gamla! men så det ska bli riktigt mysigt att vi ska hitta på nånting imorgon faktiskt! :)

mina nya sockor så läckra och så mysiga hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0