nu till fredrik och vi mot skolan

50 frågor:

1. pratar du fortf. med personen du kysste senast? ja:)
2. har du sett din bästa vän gråta? yes
3. har du gråtit över en kille/tjej? aa
4. blir du lätt svartsjuk? faktiskt ja. men ska verkligen ändra de:)
5. bor din mamma och pappa tillsammans? nepp
6. är du polare med grannarna? ja;)
7. gillar du någon just nu? ja fast nej
8. senaste piercingen? öööronen ;)
9. saknar du någon just nu? tror inte det, eller?
10. vart åkte du sist du reste? alltså utomlands thailnad för lääänge sen
11. gay? nää
12. har du däckat/spytt för du druckit för mkt? ja.
13. vad har du för telefon? just nu samsung, jockes
14. har du täckt någons hus med toa-papper? nej bara träd haha..
15. suger det här? ja, men jag har astråkigt just nu
16. har du varit på stranden? ja, fast i sommaras
17. vem är din bästis? linn eleonor sofie josé och johan är dom närmaste ivarjefall:)
18. vem träffar du mest av dina kompisar? alltså sofie johan liv, nej jag venne
19. har du bra syn? hoppas jag
20. har du varit på ett party? ja
21. vilket är ditt favoritdjur? fiskar
22. vilken är din favoritfärg? inte vet väl jag de :)
23. har du varit utomlands? aa men det var förr de:P
24. har du sett din bästa vän naken? jaa
25. vilket är det bästa bröllop du varit på? pappas och mammas
26. skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? haha ja
27. var är dina syskon just nu? filippa i soffan freddy i sitt rum tror jag väl
28. hur är din dröm tjej/kille? omtänksam, ärlig, nej inte vet jag haha..
29. vilken tid gick du upp imorse? halv sju tror jag
30. Vad ska du göra i helgen? aaaadu
31. vad står det i fjärde smset i din inkorg? vaaaaaaaaaad gör du? <3
32. vad står det i ditt nyaste sms? okej görde:D<3
33. vad har du för kläder på dig just nu? leggings linne skjorta
34. vad har du för färg på ditt hår? brunt
35. vad gjorde du igår? var i nyköping med eleonor och han? sen kolla idol med philip och sofie
36. vad är det första du gör på morgonen? kollar mobilen
37. vad ska du göra efter det här? röra mig mot fredrik
38. tänker du på någon viss person just nu? nej
39. vad är klockan just nu? 07.35
40. katter eller hundar? katter..
41. har du varit kär i en lärare? nej
42. vad längtar du mest efter till sommaren? lovet
43. vad önskar du dig i julklapp? pengar, en resa
44. sommar eller vinter? sommar!
45. bästa låten? just nu  so big-iyaz
46. bada eller sola? bada
47. är du kompis med någon nu som du varit tillsammans med? jarå:)
48. sminkar du dig? ja
49. vill du dö? nej?
50. är detta sista frågan? ja, trög?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0