en sådan här då

1. Vad är ditt mellan-namn? anna-maria
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? helt okej med fia
3. Är du i ett förhållande nu? nepp
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. Vem var du tillsammans med sist? anton eller, aa
6. Får man fråga varför det tog slut? nej
7. Har du haft ett seriöst förhållande? yes
8. Vem vet mest om dig? flera vet olika saker
9. Vad gör du på fredagskvällar? vänner
10. Bästa filmen du någonsin har sett? vetinte
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? nope
12. Har du någonsin varit full? ja
13. Har du testat droger? nepp
14. Röker du? nej
15. Snusar du? nä
16. Saknar du någon just nu? alltså ne inte speciellt
17. Hur mår du idag? bra
18. Hur många tabletter tar du dagligen? 2
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? jag vet väl inte
20. Bästa minnet från sommaren? i don´t nooo
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? thailand tror jag.
22. När var du där? huuuur länge sen som helst:)
23. Är du rasist? absolut nej
24. Har du helt svenskt ursprung? nej
25. Om nej, vart kommer resten av ursprunget från? - haha alltså kvarts finsk;)
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? helt olika
27. Ser du fram emot någonting just nu? helgen
28. Sköter du skolan? så gott jag kan
29. Vad hade du för betyg förra terminen? .
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? vg kanske ett +
31. Vilket ämne var det? typ no eller nått
32. Har du fått ig på ett prov? aa
33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej
34. Anser du dig vara intelligent? ibland.
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? 6:an
36. Vilken va den värsta tiden då? typ 8:an
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? nej
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - nej
39. Har du haft sömnproblem? - inte direkt
40. Hur ofta gråter du? -  inte ofta alls längre
41. Vad gör du när du mår dåligt? -  tänker på annat eller försöker
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dålig? brukar inte snacka om det, men om så är det olika broende på vad det handlar om
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej
44. Vilken klass går du i nu? 9c
45. Vilken skola? brevik..
46. Har du varit otrogen någon gång? nepp
47. Har någon varit otrogen mot dig? nej, tror jag inte haha
48. Är du stolt över dig själv? haha nej inte nu
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? fråga mig inte, för jag vet inget haha..
51. Har du lätt att få folk att skratta? inte med mig, men kanske åt mig? :(
52. Cider eller öl? cider
53. Har du några talanger? flera
54. Vet du om någon är kär i dig? aa fast nej
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? kompis och kompis, alltså vi umgås ibland eftersom vi har vissa samma kompisar
56. Vad står det i ditt senaste sms?
57. Hur lång är du? 157. vill verkligen bli längre
58. Hur mycket väger du? så öppen är jag ikke
59. Vilken storlek har du på kläderna? xs-s & 34-38, helt olika broende på affärer, klädesplagg osv
60. Har du svarat ärligt? mjaaa:)
61. hur många sms har du på mobilen? raderar alltid så inte många
62. hur mycket pengar har du på mobilen? 10kr haha
63. har du skrivit jag älskar dig på msn någon gång? i think sooo
64. har du skrivit jag älskar dig på sms någon gång? mjaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0