Älskar fina fredagar

En bra fredag igår. Umgicks med min fina. Vi var på middag hos Roger o Therese blandannat. Sen gick vi hemåt och då kom Hampus och Sosso förbi! Blev ner till ica och handla gott till en riktigt trevlig kväll. Satt ute på ballen, spelade spel snacka och myste.. :) Trotts att Hampus och Jocke fuskade så vann vi;) 
Efter rullade dom hemåt, så jag och babu satte på en film en stund. Tills jag märkte att jag var påväg att slummra till. Så vi gick ut en sväng till alla som var ute vid stan. Inge vidare kul egentligen. 
Drog inte länge till så var vi hemma igen med Johan då också. 

Nu imorse vaknade jag och Joachim vid 11.30.. fick ångest. Sover alltid så länge när han ligger brevid. Men nu är vi uppe och han har åkt hemåt! Jag ska ut på balkongen och grilla. GOTT! :D  



Du är min pojkvän och samtidigt min bästavän. Man mår bäst med dig, skrattar mest med dig. Jag bara ser framemot allt fint vi har och allt fint vi kommer få. Så himla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0