Inget är fel som jag gör

Svar om tatueringen:
När ni kommenterar SKRIV ERA NAMN !
Och tror ni att det är felstavat så okej! Men gjorde den i Malaysia DÄR dom talar engelska. Var heller inte bara en som hjälpte mig utan fleeera andra. Heller ingen som påpekat det varken någon vuxen eller barn trots att flera är jätte duktiga mvg i engelska osv..i  In my ass att det är fel. Men dock så kan man skriva det på olika sett. Men det är fortfarande inte felstavat. Så är de:)

Förövrigt så kom jag nyss hem från stan. Sosso är här på besök nu, blir väl att sätta sig på balkongen i solen med lite fika och snack. pusss :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

I engelskan så säger man att ''what does not kill you'' och ''inte what do not kill you.''



Dosen't går fortfarande att använda men det är inte korrekt engelska.

2011-04-07 @ 21:20:48
Postat av: Anonym

dosen't är fortfarande inte rättstavat och anledningen till att folk kanske inte har påpekat det är för att dom kanske inte vågar för det är ju synd om dig eftersom det är fel. jag tycker iaf synd om dig eftersom jag vet att det är fel, jag förstår inte varför du blir arg när folk påpekar det? det är ju bara folk som vill att du ska veta det liksom, tycker inte direkt att det verkar vara för att göra dig illa på något sätt så jag fattar inte varför du blir arg, antagligen för att du kanske egentligen vet att det inte är rätt?!

2011-04-07 @ 21:25:53
Postat av: fia

men hallå? om jag visste att det var fel skulle ja väl förfan inte tatuera in det? slut diskuterat haha :)

2011-04-07 @ 21:58:02
Postat av: Anonym

Nu visste du det ju tydligen inte.. google is the way eller kolla med din engelska lärare.



Som sagt dosen't fungerar, men det är inte korrekt för det.

2011-04-08 @ 00:18:13
Postat av: Anonym

Jag menar inte att du visste det innan utan att du fick reda på det efter men du vill inte att det ska va fel och därför låtsas du som ingenting

2011-04-08 @ 15:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0