Senare mot kvällen till Jogersö..



Lillesyster är och har dansuppvisning, känns lite elakt att jag inte följde med och kollade på henne ! Men är helt slut, setat ute på ballen och har inte orken att gå in i duschen.. ;) Men är väl strax tvungen till det. Sen rör jag mig mot Jogersö för att vinna bla kubb och fotboll.. :)

Något ni kanske inte visste, jag har faktiskt gått på fotboll. Märks det? nej. hihi ;) Men det var faktiskt riktigt kul, men inte dirket min grej att ha planerade dagar att spela på. Man vill ju lixom gå dit när man bara har tid och lust ;) Sen cuperna och matcherna var en annan sak. Dit ville man alltid, riktigt kul! Ibland saknar man faktiskt det :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0