Sola med navelpiercing hmm..


Här är bilder på piercingen som jag sagt att jag ska lägga upp. HAHA och ni vet ju att jag inte tål att se blod? På kvällen när jag skulle rengöra den. Tror ni inte att jag svimmar och slår huvudet i badkaret.. vaknar helt vit och svettig i annsiktet mmm ;) Blod är det värsta jag vet. Gäller även sprutor och sånt där äckligt. Fast nu börjar jag nog lära mig att sköta den själv. Bara jag ligger ned när jag håller på! Dock så fick ju Joachim leka lite doktor igår;) Nej. Nu känner jag för lite solning blekfis är vad jag är just nu ! Fast egentligen får jag ju inte sola men får väl lägga någonting över. Lite extra snyggt blir det ju med en vit ruta på magen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0