Hemsk lördag!!

Åh.. jag är hemma ensam och är barnvakt till Filippa en lördag. Trodde faktiskt inte att det skulle vara så illa, men nu har hon ju släppt in sina kompisar ( små fjortisar ) och jag är på uruselt humör så jag ska snart kasta ut dom. Det låter som att jag hatar barn? Men faktiskt så gör jag egntligen inte det. Men just nu är jag så negativ för att jag är helt forver alone och har super tråkigt!!
Några tips om saker man kan göra när man är ensam? haha.. mobbad. Jag går faktiskt snart under jord. Det ända man gör är ju att man får massor av tankar i huvudet. Det är hemskt.


Det här behöver jag nu, träffa några kompisar dricka vin äta lite gott och snacka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0