RESA RESA RESA



Åh, det är så många som åker iväg nu utomlands. Är hur avundsjuk som helst :(
Jag vill så gärna resa, älskar ju det. Fast jag vet ju inte vart, med vilka isåfall.
För Jockes familj vill åka till Thailand, hur mysigt skulle det inte vara att åka med dom nu i feburari eller något? Sen vill jag resa med några kompisar i sommar också till tex aiyanapa, hur roligt lixom? OCH så vill jag ju resa med pojkvännen i sommar, bara han och jag, bo på något jätte fint hotell och så  :) :) OCH så vill jag ju absolut resa i november nästa år, med min familj då mamma fyller 50. Fast det är nästan hundra att vi redan ska ! 

Jag ska ju föröska skaffa jobb nu och sparaaaa pengarna och inte spendera dom på massa fika, kläder osv. Så jag kanske får råd till någon av resorna jag vill iallafall !! Är ju bara så himla dålig på att spara och dessutom så det ju så svårt att välja vart man ska åka och med vilka :(

Ni som ska resa nu iallafall får ju har det så riktigt himla bra!!


Kommentarer
Postat av: buy essay

So to say don't you see that this photo makes you really ugly?

2012-02-06 @ 15:25:48
URL: http://customessays.ws/prices.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0