Skoldag osv osv

Hej på er! I skolan idag kom det några elever från Mjölny som sålde saker till oss som man skulle köps till sina kamrater, helt ok faktiskt. Bara att det var super varmt och mycket folk. Skippade dock den där 3h redovisningen som skulle vara i aulan, orkade bara inte sitta och lyssna..

Ska börja laga mat nu, blir enkelt hemma gjort potatismos och köttbullar, och dessutom så har jag köpt hem godis till ikväll mumma ;)
Morrondagen ser jag fram emot, en hel dag och kväll på stan med mina fina vänner ebba och eleonor, sakar dessutom att gå i deras klass :( Men då så umgås jag med dom imorgon extra så mycket!!

Här har jag även en bild på tröjan jag köpte igår!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0