Dag 5 och dag 6



Nu har världens bästa Mattias varit här och fixat min data, omformaterat den osv.. Helt asbra ju! Men förövrigt idag så har vi haft besök eftersom Freddy fyllt idag. 17 år! ( Eftersom jag är som jag är har jag inte hunnit köpt något ) Men ska fixa det imorgon direkt efter skolan:)

Leker ju även en såndär lek om att jag ska lägga upp en speciell sak varje dag. Dock så missade ju jag igår så kör båda 6an och 7an nu direkt! ;)


Dag fem. - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Det är väl ett minne.. Nejmen. Min bästavän kanske.

Dag sex. - Typ av killar jag faller för.
Badboys... typ:o Nej men killar som inte är blyga utan som är framåt. Brukar känna en lättnad då eftersom jag är själv är väldigt blyg ibörjan. Och killar som typ gillar att retas, men det går till en viss gräns! Och givetvis faller jag för dom som är bra på att ragga/flörta.. ;) Tex genom att säga fina saker och när dom tar orden från en själv, så man inte har något att säga. som en liten diss eller vad man säger hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0