Dag fyra

Mina mål..
För det första så ska jag fixa målen i skolan.. ska plugga en heldel dom här sista månaderna! Har även mål tills jag blir äldre. Tex skaffa barn med världens bästa pojkvän hihi.. :)

Mina drömmar..
Alltså vem drömmer inte om att bli rik?? Men jag drömmer om att alltid få behålla mina vänner som jag har nu, att lixom fortfarande ha kontaken kvar med dom tills vi är gamla. Att skaffa en fin familj och att uppleva fina saker tillsammans. Vill även flytta några år utomlands! :)

Mina önskningar..
Känns som frågorna nästan inåller samma saker. Men jag önska jag kunde läsa andra tänkar, veta vad folk tycker och tänker om mig lixom. Och så önska jag att jag kunde få allt jag ville och att jag aldrig någonsin hade fel när det gällde att veta saker. Och att jag kände mig själv mer än vad jag gör nu egentligen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0