Dag två

Vem jag skulle vilja träffa just nu.. Känner egenligen inte för att träffa någon speciell. Är ju dock väldigt trött. Men för att det ska bli någon så blir det min kusin Greta i Stockholm.. Har inte träffat henne nu på ett väldigt bra tag och tycker då att det är dags snart. Och så fyllde hon 16 i tisdags! Skulle då kännas bättre att åka upp och fira henne! Dock så har jag ingen bild på henne på den här inloggaren. Men lovar att slänga in en bild på henne någon dag. Hon är en snygg chey.


Kommentarer
Postat av: Greta

Nejmen gumman!

Du är ju för underbar!

Jag saknar dig också otroligt. Synd att det tar så lång tid mellan alla gånger vi ses bara!

Men snart så får vi ses tycker jag! Det är ju en del saker som hänt ;D

Puss på dig kusin-vitamin! <3 <3 <3

2011-02-07 @ 21:13:10
URL: http://knaaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0