Du får mig att må bra på RIKTIGT

Jag och sofie ba sitter i min säng och ba äter chips ba. Vi har varit hela kvällen hemma hos Simon med massa pepole. Lagade blandannat thaimat tillsammans (Eller pon gjorde väl allt typ). Himla gott!
Men som sagt nu sitter jag med bästavännen och vi gör mest ingenting ska slänga på en thriller så vi sover gott ;)
Vi kör på en dag tre.

Sommaren är ju då den bästa årstiden i mitt tycke, utan tvekan! Finns ju nästan inget bättre än grillkvällar på stranden, bada&sola, är ute hela dagarna och bara njuter av långa lovet. Nu längtar jag galet till sommaren. Ska lyckas fixa satt 2011 blir bästa sommaren. 2010 måste jag säga var sämre än många flera andra som jag haft i min 15 år..! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0