Jag är uppe tidigt..

Godmorgon på er !
Hoppas eran kväll var bättre än min igår. Känns som jag skulle haft en bättre kväll hemma, än ute med alla andra i kylan? Ångrar då väldigt mycket att jag inte stack hem tidigare. Eller det kanske jag inte gör. För det sista precis innan jag gick hemåt blev jag riktigt glad utav hihi:)
Dock så måste jag bara berätta... Vi skulle 13 stycken dra till en fest igår hos någon random tjej som ingen direkt kände. Och hon visste inte ens om det tydligen? Fett pinsamt höll på att dö i garv;)

Ska träffa Joachim idag, och senare Michelle. Fast känner att jag inte orkar göra någonting speciellt. Trots att det varit en lugn helg så är jag väldigt trött och seg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0