Jag ba rockar

♥JAG HAR:
ett förhållande: nej
en bästa vän: aafan
dejtat en av dina bästa kompisar: vet inte haha
blivit kär vid första ögonkastet: typ
fått ditt hjärta krossat: yes
kysst någon och sedan ångrat dig: nejdå
rökt: inte ständigt, på fyllan ibland men INTE ofta
HAR DU NÅGONSIN:
blivit kysst: ja
ätit sushi: nej kanske är dags att prova
stått på scen: japp
blivit dumpad: aa
varit ihop med någon som varit otrogen: nej
har du hånglat med någon av samma kön: tror inte det
varit med om en bilolycka: ne
klättrat på berg: ofta man inet har?
MOTSATTA KÖNET:
gillar du någon just nu från det motsatta könet: tror det
vet den om det: tror inte det, fast vet inte hehe
gillar någon annan dig just nu: hoppas
vad tittar du på hos en kvinna/man: personligheten, annsiktet sen allt annat haha..
INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA:
har du haft ett seriöst samtal: ja
kramat någon: ja
bråkat med en kompis: nej
SISTA:
personen som smsade dig: Sofie Fager
personen som du kramade: Mattias Bjurvald
personen som du kysste: Joachim Nilsson
du sa till din pappa: Lova att gå på mötet
person du sa 'jag älskar dig' till: Linn om jag minns rätt
alkoholdrycken: cider
bilfärd: Bussen inatt/imorse
gången du grät: På ett möte här om dagen
GILLAR DU ATT:
ge kramar: älskar det
ge massage: hatar det
gå promenader i regnet: Ibland kanske
ÖVRIGT:
svär du för mycket: Tror nog det
när duschade du senast: Igår vid 19 typ
vilken färg är det på dina byxor just nu: Blåa
vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen
vad var det sista du sa: Inte nu snart.
vad är brevid dig just nu: en klädhög
vad var det sista du åt: nudlar med wookgrönsaker
hur är vädret just nu: snöigt
vem pratade du sist med på telefon: Sofie
vad gör dig glad: komplimanger, glada människor, kramar. Massor heltenkelt
FETT FETT FETT BRA♥♥♥♥♥♥♥♥

haha.. Ville bara visa hur glad jag blir.
Fast så ni vet så får ni klara er utan mig tills på måndag. ledsen babe's ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0