Nu börjar jag bli trött på det här

Stressat mig igenom hela dagen pga att hjälpa till fixa planera och verkligen engagerat mig åt en sak! Trots min magont. Jag tog det för plugget. INTE OKEJ! För det var tydligen helt meningslöst. Börjar bli trött på det mesta nu och känner att jag orkar inte så mycket till. Vill helst nu bara gå under jord.
Därför tog jag mig ett bad och dränkte mig lite.. eller.
Skiter fullständigt i so'n ikväll. Åt helvete med den för orken är förbi.
Slänger mig istället i soffan och tittar på en serie, kanske man slipper tänka på all stress och allt som rent ut sagt är skit!


Och gillar att man är sådär extra söt precis efter badet.

Nej nu vill jag bara tillbaka till Malaysia.
Och gärna den bruna Fia också.. Jag sa att jag inte vart brun??? knäppis ;)




Bjuder på denna som fan. Men ni ser ju lite av bikinilinjen.. döda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0