Äntligen sol!

Godmorgon på er! ett snabbt inlägg nu sen ska jag äntligen ut i solen.. jag ska gå hem till Minna, min moster alltså. Det får ta den tiden det tar men jag ska ! Så himla skönt att få komma ut lite på riktigt, något jag längtat efter nu, så nu ska jag pressa i solen hihi;)
Blir även och träffa en kompis vid 14, som jag inte har sett på länge! så himla mysigt!! :) Känner att det här blir en bra dag för mig, så fan om någon förstör det.. ;) 

Här är jag och min pojkvän söta va??? ;) vi är så charmiga.. Älskar att umgås med honom, dock så är han i Finland nu men kommer om nästa helg. Dagen innan vi firar 3månader. Åh :D Men nu skiter jag i det här och drar mig ut istället, jag har saknat solen, och solen har saknat mig. Puss sålänge!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0