Duktig jag är då..

Hej på er. Har hållit på i vardagsrummet nästan hela dagen, vi håller på att göra om! Så Matte kom över och hjälpte till han med. Tur att han finns hihi:D
Fast dock så är inte de det ända jag gjort.. Har även varit på lasarettet, inge ovanligt va?? Typ som mitt andrahem känns det som, uääk vad jag är trött på det :(

Imorgon vill jag ha soligt väder! Isåfall drar jag mig ner till stranden :) Fast vet inte riktigt hur det kommer se ut med mitt transformers ben höhö.. Jag lovar det ser förjävligt ut. Komma där i bikini sen en jävla byggställning på benet..! :(

Ungefär såhär då..



Ska bli kul att få träffa josé ikväll, det var fööör längesen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0