Fina dagar..

Drog till Strångsjö igår. Massa grillmys :)










Vid åtta imorse var jag på lasaretter iiiiigen. Och fick ström i benet. Hade i det då föör att hitta några fler muskler i benet. OCH det gjorde jag, går mer som en vanlig männsika nu! Dock så var det himla läskigt, är känslig mot vissa grejer, så fick väl ur mig ett antal tårar.. fånig jag är ;) Iaf ska jag gå dit igen på måndag o torsdag och därefter får jag ju ännu fler nya tider! 

Nu ska jag fräscha till mig duscha, peeling, mask, raka benen osv.. sen har jag saker att fixa. Kanske plocka ordning lite.. och slipa en hylla! Skönt med slapp dagar ibland, fast dock så blir det annat ikväll. Ett bra tag sen det bjöds på go dricka med fina kompisar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0