Längtar tills ikväll..

Ikväll kommer min kille hem, hihi OM jag längtar ;) Jag ska faktiskt vara riktigt gullig av mig då, så typiskt mig att vara det!! Fast.. näää ;) Ska iallafall göra jätte mysigt till oss när han kommer hem! Plus att vi har 3 månader tillsammans imorgon.

Igår kväll drog jag hem till hanna där alla andra tjejerna var. Satt ute på balkongen länge och pratade *mysmys*. Vi spelade även anden i glaset.. dock så funkade det inte, undrar vad vi gjorde för fel? För det ska jag funka.. Tror inte ni på andar? Jag vet så mycket saker som har hänt i min släkt och för mina kompisar, tycker det är häftigt och vill även att något läskigt händer mig, dock inte när jag är ensam..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0