Mina muskler är borta..

Var på lassarettet även idag och fixade och kollade lite.
Ni ser ju på bilderna att jag tappat musklerna i benet så håller på att träna upp det nu, vilket är jätte jobbigt och hur svårt som helst.. Åker tillbaka dit igen på fredag. Då kommer dom skicka in stötar i benet så att jag kanske hittar och vet hur jag annvänder några muskler.. För det är ju de.. jag har glömt bort och vet inte hur man gör för att hitta dom och vet inte hur man annvänder dom. Men på fredag kommer jag väl igång lite bättre ;)



Fick en varning om att det är viktigt att träna benet nu. Det får inte bli smalare.. Eftersom det måste vara upptränat sen tills nästa operation!!
Har verkligen aldrig tyckt att jag har stora lår men ser ju dock ut som jag egentligen har jätte stora på bilderna..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0