Negativt inlägg..

Hej ni lär ju har blivit gamla för så pass länge sen det var jag skrev.. !!;) Men ska jag vara ärlig så har jag inte haft något att berätta om. Jag gör inte så mycket omdagarna, jag gör det jag klarar av.. Ni kanske inte visste att jag skadat knät?? Ni som är nyfikna kan ju läsa..

Jag har haft en skada i knät som jag märkt av när jag spelat fotboll, har ramlat och skadat mig och fått rejält ont satt jag har fått hoppat på kryckor. Första gången hände för flera år sen. Men nu senaste gången var för ca 2månader sen, spelade fotboll FÖRSTÅS ramlade och kunde inte gå.. hoppade på kryckor ovanligt länge så inte förrän DÅ fick jag tanken på att jag har en skada i knät! kunde inte gå ordentligt på mer än 1 månad!Gick till flera olika läkare och alla påstod att det inte var något speciellt.. Tills jag äntligen kom till en bra läkare som såg till att jag fick komma in på manetröntgen.. Där såg dom att minisken och korsbandet var av.. Fick en akutoperation som vart klar för några dagar sen. Dom opererade minsiken så nu har jag en ställning att gå med, den ska jag gå och hata nu i 6 veckor.. japp det var mitt sommarlov!! Efter det är jag lugn i två veckor sen dags att operera korsbandet,vilket betyder en större operation:(
Tycker det här är jätte tråkigt, jag älskar att vara ute, springa iaf gå raskt och långt, bada, shoppa, festa träffa kompisar osv.. Nu kommer jag ner från trapphuset och efter det är jag helt slut. Men det är lite bättre nu än vad det var dom två första dagarna efter operationen, kräktes ständigt och kunde inte ens gå, fick använda kryckor då också!
Så det här är bland det värsta som hänt mig,
jag kallar inte det här ett liv, ett totalt förstört sommarlov! :(

Men det här såhär mina ben ser ut nu med ställningen som jag ska ha i 6veckor.. använder dock inte kryckorna längre som jag talade om. Inlägget är väldigt negativ men usch så det är. Får lära mig att försöka leva livet på ett nytt sett ett tag framöver istället och bli lite posetiv, kan ju iaf sola något jag gillar, om det bara kan bli solväder taaccckkk!! :@  hihi;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0