Dålig uppdatering..

Dålig uppdatering pga att det suger att blogga utan bilder. och jag har lyckats med att göra satt inte mitt tangentbord fungerar IGEN. Så just nu sitter jag vi min lillesyrras laptop ;)

Förövrigt.
Igår hängde vi på korren till vi nästan dog. Så Sofie och jag stack till någon fest. Men det sög! Hade nog hellre tillrbingat min kväll hemma isåfall! Annars idag, så ska jag förmodligen till någon annan som skulle ha fest. Ska nog dock inte dricka, ingen dirket större lust till det. MEn fårse men fårse, kanske inte ens ska dit:)

Har legat nu och mysit med min kissenisse ett bra tag och känner att jag vill UT. Men först ska jag nog hem till Sofie och väcka lite. PUSS

ojdå fräsch chey :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0