Jag har riktigt tråkigt

Det suger att vara sjuk. Går till skolan imorgon trotts att jag är sjuk! Sådan jag är ;)

1. Är du singel?
 Ja

2. Är du lycklig? Ja det är jag absolut bara uttråkad just nu;) 
3. Är du uttråkad? Just vad jag sa, ja
4. Är du ledsen? Nej :)
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? Haha jarå!
9. Är du från Irland? Haha vafan, nej! 
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Dem var

Skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jodå det gör jag haha
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja..
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? OM jag har
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för henne? Yes
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hehe maybe ;)
7. Är du kär? Ja
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja verkligen

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Katt
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner.
5. TV eller Internet? Internet såklart!
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Både två
8. Pengar eller lycka? Man kan ju inte vara så lycklig utan pengar. Båda 
9. Dag eller natt? DAaag
10. MSN eller mobil? Mobil

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja.
2. Brutit ett ben? Nej.
3. Gjort nåt du ångrar? Ja :/
4. Hoppat Bungee Jump? Nej men ska!
5. Ljugit för någon du tycker om? usch ja.
6. Ätit en hel tårta? Nej.
7. Gjort bort dig offentligt? Flera gånger ;)
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej. Eller förut ville jag väl det.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Inget har dött
10. Velat försvinna? Ja

Skit
Vad såg du på tv sist? Någon film
Vems blogg läste du sist? Dessies fick den här från hennes! haha
Vad åt du sist? ris och korvstroganoff
Vem pratade du med sist? Freddy
Vad sa du? ”Hejdå”
Vem ringde du sist? Eleonor Andersson
Vem messade du sist? Joachim Nilsson
Vad läste du sist? sms haha?
Vem pussade du sist? dendär ;)
Vem kramde du sist? Filippa
Vem bjöd du sist på något? Vet inte känns som det var år jag var utanför dörren. pga sjuk ;)
Vad köpte du sist? Samma svar som på den innan, inte varit ute och handlat. Eller halstabletter igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0