Sur glad arg trött vafan är jag?


Somnade med oborstade tänder och sminket på fett ofräscht, men pga av att igår kväll var jag allt som man inte vill vara, arg sur ledsen trött så det fick bli som det blev.

Vet ni förresten att det är internationella kvinnodagen idag, och även äckliga semeldagen. uäk! Och jag stannar hemma från skolan. För min hals är helt förstörd och lite personligasaker. Ibland vill man bara typ kunna gå i ide?

En sak som kan få mig lite gladare kanske. Ska försöka eller jag SKA fixa ett gymkort sen blir det att träna fett tills sommaren kommer för då jag ska tjocka mig så himla mycket! Ska även gå i sommarskola i 3 veckor inte lika kul, sen sommarjobb såklart, men alltid skönt med pengar att röra sig med så det gör absolut ingenting! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0