Humöret kan vara upp & ner. Men för tillfället på topp!

SÅ! Som ni vet har jag världens sämsta självförtroende. Men ser det lite posetivt, det som jag trivs minst med på mig själv kommer försvinna, åka bort, inte synnas. Har nyss beställt hem ****** som ska få mig att trivas iallafall liteee bättre. Hoppas ju då bara på att det funkar också som det sägs att det ska! :)

Bara för att jag är glad och kunde berätta det så kan jag ju berätta lite annat också?
Allting är inte riktigt som de borde men det ordnar sig. 
Varit helt nere/depp ett tag över det som jag skrev där övre.. Men blir väl bättre nu hoppas jag.
För annars lever jag livet :) 
Ikväll träffar jag min pojkvän ( som alla andra dagar ) och det är alltid lika mysigt och kul!
Tycker om han mer o mer för varje dag som går. Helt bra :) 
Så alltså blir det en lugn fredag. Men imorgon kör vi på annat, och då är det
ju även Oxelömarknad ;) Nu vet ni ju att jag överlever iallafall. PUSSEN

Kommentarer
Postat av: Elin

Va är det du beställt hem? Du är jätte fin som du är!

2011-05-13 @ 19:46:20
Postat av: Anonym

Vad har hänt med Sofie och dig ? :(

2011-05-24 @ 22:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0