Godnatt .

Är hemma nu.. och jag har nog aldrig varit så rädd när jag skulle gå till bussen från sosso,
det är en bit att gå och dessutom så var det dimmit kallt och mörkt. Och när löven flög på marken fick mig att skrika.. fick till och med ringa till Jocke, då är det illa :( (drev dock).
Annars brukar jag inte vara mörkrädd, hm.. kom iallafall fram odölig. Michelle och Jennie också förmodligen eftersom jag mötte dom där också!
Det var trevligt att träffa sosso eftersom det var ett tag sen, och man behöver faktiskt tjejsnack. Skulle kunna sitta med henne och prata hur länge som helst.

Nu ska jag mysa ner framför något bra att titta på hihi kommer somna, så natti med er ;)


Mysig bild från här om dagen när jag var ute på lång promis.
Tycker det är vackert när allt som lyser upp speglar sig i vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0