Trevligt på stan

Hej på er! Gick i skolan till 10.00 ungefär då jag var helt slut och uttråkad. Och då är det ju turen när Ebba hör av sig om att hon är hemma och att jag ska komma till henne istället. Så gick dit och vi båda fick sällskap hihi :) Vi tog en sväng på stan också handlade lite och käkade thaimat. Och fika... ååh tjockisar ;)
Det var hur trevligt som helst att få träffa henne och prata lite.

Trots att jag varit helt slut idag, tog jag faktiskt steget och gick till sjukgymnastiken efter några timmar på stan. 4 månader till sen hoppas vi att jag rent ut sagt, slipper helvetet.

blir mörkt ute dirket nu.. fast det är ju faktiskt lite mysigt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0