Ute på promenad

kom precis hem!! skippade skjutsen dom erbjude sig med och tog min kära ben och gick istället, jag kan ju gå så pass långa sträckor nu och är himla glad för det! Ungerfär 2månader till sen kan jag jogga också hihi :D Dock så blev jag kanske deppig när jag fick höra att flera stycken gått upp runt 18kg pga att dom inte kunnat tränat ordentligt pga av sin skaga i knät!! Hm får se till att det inte blir desamma för mig ;)

Iallfall så tog jag denna bild på vägen hem, så mysig!!
Hösten kanske inte alltid är så mysigt, men så länge det inte regnar och är storm så är den helt okej faktiskt.


Ikväll blir det mys, på tal om hösten så är det ju en 'mys årstid' right?
Blir att träffa några kompisar framför någon film och äta massa gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0